Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, IRR-TV toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.
Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.
Paytrail on suomalainen maksulaitos. Olemme osa Nets-perhettä. Nets on Pohjoismaiden johtava maksuratkaisujen, tietopalvelujen ja digitaalisten turvaratkaisujen tarjoaja.
Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7 • Innova 2, Lutakonaukio 7 • 40100 JYVÄSKYLÄ Puhelin: 0207 181830
Asiakaspalvelu:
Kuluttajille: 020 718 1830 (ark. klo 8-19 UTC +2/3)
Yrityksille: 020 718 1820 (ark. klo 8-17 UTC +2/3) asiakaspalvelu@paytrail.com
Maksut Paytrail-tilin kautta
Paytrail Oyj lähettää onnistuneesta maksutapahtumasta maksuvahvistusviestin sähköpostiosoitteeseen, joka toimii Paytrail-tilin käyttäjätunnuksena. Tiedot suoritetuista maksuista säilytetään Paytrail-tilin ostohistoriassa.
Seuraa säännöllisesti Paytrail-tilisi tapahtumia sekä käyttäjätunnuksena toimivaan sähköpostiosoitteeseesi saapuvia maksuvahvistuksia. Jos saat sähköpostiisi maksuvahvistusviestin maksutapahtumasta, jota et tunnista tehneesi, tai huomaat tällaisen tapahtuman Paytrail-tilisi ostohistoriassa, ota välittömästi yhteyttä Paytrailin asiakaspalveluun tai Paytrail-tilin sulkupalveluun varmistuaksesi tapahtuman oikeellisuudesta ja tarvittaessa sulkeaksesi Paytrail-tilisi. Voit myös poistaa Payrail-tiliisi liitettyjen maksukorttien tiedot tai sulkea Paytrail-tilisi asiakkaan käyttöliittymän kautta. Mikäli epäilet korttitietojasi väärinkäytetyn, ota välittömästi yhteyttä pankkien sulkupalveluun, p. +358 20 333 tai kortin myöntäneen yhtiön ilmoittamaan sulkunumeroon.
Asioidessasi verkkokaupassa tai -palvelussa, tarkista ennen tilauksesi maksamista sen yksityiskohdat: tilauksen sisältö, toimitusehdot ja palautukseen liittyvät ohjeet. Ota talteen verkkokaupan internetosoite ja yhteystiedot sekä säilytä verkkokaupan lähettämä tilausvahvistus. Mikäli kysymyksessä on jatkuvan palvelun tilaaminen, tutustu palvelun ehtoihin ja irtisanomiskäytäntöihin ennen kuin sitoudut sopimukseen.
Paytrail-tilin käyttö tietokoneella ja mobiililaitteella
Varmistaaksesi verkossa asioinnin tietoturvallisuuden ja suojautuaksesi mahdollisilta haittaohjelmilta, huolehdi aina, että tietokoneesi ohjelmat ja virustorjunta ovat päivitetty ja ajan tasalla. Käyttäessäsi palvelua matkapuhelimella tai muulla mobiililaitteella, huolehdi myös sen tietoturvaohjelmiston ajantasaisuudesta. Käytä matkapuhelimessasi suojakoodia tai sen käyttöä suojaavaa salasanaa. Älä käytä Paytrail-tiliä laitteella, jota on muokattu siten, että sen takuuehdot raukeavat.
Välttyäksesi sähköpostin välityksellä levitettäviltä tietokoneviruksilta, suhtaudu varovaisesti epäilyttäviltä vaikuttaviin sähköpostiviesteihin. Älä avaa tällaisissa viesteissä mahdollisesti olevia linkkejä, vaan poista viesti mieluiten avaamatta sitä.
Paytrail-tilin verkkopalvelu on suojattu SSL-salauksella, ja maksaminen tapahtuu aina suojatussa verkkoyhteydessä. Tämä tarkoittaa, että ulkopuoliset eivät pysty näkemään luottamuksellisia tietojasi asioidessasi Paytrail-tililläsi. Tunnistat suojatun verkkopalvelun https-alkuisesta osoitteesta ja lukon tai ehjän avaimen kuvasta selaimesi osoiterivillä. Mikäli nämä tunnusmerkit puuttuvat osoiteriviltä, kysymys ei ole Paytrail-tilin verkkopalvelusta vaan mahdollisesti huijaussivustosta.